Akými spôsobmi poskytujtete zákazníkom technickú podporu?

Našim zákazníkom ponúkame servisnú podporu 18 hodín denne 6 dní v týždni prostredníctvom on - line kanálov ako je:

  • ICQ: 260 - 769 - 202
  • SKYPE: emericius
  • EMAIL: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
  • facebook: MERINEO Joomla

Po predchádzajúcej dohode je možné riešiť požiadavky zákazníkov aj vo večerných, či nočných hodinách, prípadne cez víkendy. V prípade menších požiadaviek vieme väčšinu z nich vyriešiť na počkanie.

Čo všetko zahŕňajú služby v rámci rozvoja a optimalizácie webovej stránky?

Rozvoj webovej stránky našich zákazníkov sa uskutočňuje predovšetkým prostredníctvom týchto služieb:

  • priebežná analýza postavenia stránky (pagerank,pozície vo vyhľadávačoch, návštevnosť) a návrhy na úpravy stránky pre ich zlepšenie
  • priebežná optimalizácia kódu stránky podľa štandardov MF SR a organizácie W3C
  • priebežná registrácia do katalógov a vyhľadávačov, budovanie linkbuildingu
  • návrh a implementácia nových súčastí stránky podľa požiadaviek zákazníka
  • inštalácia  a nastavenie nových súčastí stránky podľa požiadaviek zákazníka

Čo všetko zahŕňajú služby v rámci servisu a podpory webovej stránky?

Servis a podpora webových stránok našich klientov zahŕňa dva základné typy služieb a to priame servisné služby, kedy sa vykonávajú úpravy na webovej stránke a potom služby podpory, v rámci ktorých poskytujeme zákazníkom odborné poradenstvo mnohokrát (nie)len k ich webovej stránke. Tieto služby môžeme špecifikovať do nasledovných skupín:

Čítať ďalej...

Čo všetko zahŕňajú analytické a technické služby pri tvorbe webovej stránky?

Zahŕňajú analýzu funkčnosti celej webovej stránky / portálu, jeho jednotlivých častí, vytvorenie koncepcie celého webu z grafického i funkčného hľadiska a ich vzájomné spojenie do užívateľsky atraktívneho webu.

Tieto služby sú zároveň vstupnou bránou pri tvorbe novej webovej stránky, pretože umožňujú zistiť všetky požiadavky zákazníka na funkčnosť, ale i grafický dizajn celej budúcej webovej stránky. Predstavujú tak jeden z dôležitých prvých krokov pri tvorbe webovej stránky zákazníka.

Čo všetko zahŕňajú grafické práce pri tvorbe webovej stránky?

Tieto služby zahŕňajú kompletné spracovanie grafickej časti webovej stránky vrátane:

  • výberu technologickej architektúry webovej stránky s integrovanými dynamickými súčasťami - inak povedané technologického základu, ktorým býva najčastejšie šablóna pre daný redakčný systém
  • vytvorenie 3 odlišných grafických návrhov pre webovú stránku
  • dopracovanie vybraného grafického návrhu a jeho zapracovanie do technologického základu stránky
  • doladenie grafickej časti a technologickej časti portálu do výsledného finálneho projektu

Čo znamená validácia zdrojového kódu podľa webových štandardov?

Validácia je overenie zdrojového kódu stránky, či zodpovedá medzinárodným štandardom, ktoré sa v rámci internetových stránok prijali. Zahŕňa tiež jeho prípadné úpravy tak, aby týmto požiadavkám zodpovedal.  Validný kód je potom viac akceptovaný vyhľadávačmi, zlepšuje pozície v katalógoch a pomáha pri rýchlejšom načítavaní stránky.

Súčasťou toho je napríklad aj zlepšenie prístupnosti stránky pre minoritné skupiny, ako sú nevidiaci a ďalší zdravotne postihnutí užívatelia.

Aké služby zahŕňa optimalizácia webovej stránky?

Optimalizáciu webovej stránky našich zákazníkov s cieľom zvýšiť návštevnosť a zviditeľniť ju vo vyhľadávačoch máme procesne rozdelenú na 2 etapy:

1.  etapa - samotná tvorba webovej prezentácie v rámci ktorej sa robí základná optimalizácia, na ktorú ma tento systém vopred pred pripravené nástroje. Základná optimalizácia zahŕňa nasledovne úkony:

Čítať ďalej...

Aká je odozva na e-mailové otázky Vašich zákazníkov?

Emailová odozva pre našich zákazníkov je pri štandardných otázkach, či požiadavkách väčšinou do 12 hodín. V prípade komplikovanejších otázok, či požiadaviek, ktoré si vyžadujú analýzu a hlbšie preskúmanie problému, je odozva približne do 24 - 48 hodín od doručenia  mailov. Našim zákazníkom vieme odpovedať na 99% emailov, čo znamená, že s výnimkou spamu a irelevantných otázok odpovieme na každý zákaznícky email, ktorý je nám doručený.

Aký je rozdiel medzi inštaláciou a nastavením štandardných a špeciálnych súčastí redakčného systému?

Základný rozdiel medzi týmito službami v je ich časovej a technickej náročnosti. Kým inštalácia a nastavenie štandardných súčastí systému je menej náročné, špecifické komponenty stránky musia byť pred samotnou inštaláciou otestované, spolu s dopadom na funkčnosť celej stránky po ich inštalácii.

Čítať ďalej...

Je možné objednať si u Váš vybrané služby podľa vlastných požiadaviek?

Áno, zákazník si môže nakombinovať ľubovoľné služby, ktoré sa vykonajú jednorazovo na jeho stránke na základe jeho objednávky.